بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:51 :: نويسنده : مهرداد

وصیتنامه از نوع دیجیتالی:

روزی رسیده که بازماندگان متوفی بجای رفتن به مراسم عزاداری در پای کامپیوتر خود نشسته و فیس بوک کار کنند .

جدیدا برنامه ای کنار فیس بوک ایجاد شده که به کاربر این امکان را میدهد یک متن یا یک فیلم را بعد از مرگ در فیس بوک انتشار دهد .این برنامه جانبی با دریافت نام سه نفر از دوستان کاربر در پروفایل بعنوان امین و اطلاع دهنده مرگ(در زمان حیات)،روشی فراهم میکند که در صورت گزارش این افراد به فوت کاربر ،متن یا فیلم  از قبل آماده شده را در پروفایل فیس بوک انتشار میدهد.

به این طریق هم کنون کاربران فیس بوک می توانند با نصب این برنامه در کنار فیس بوک خود و ذخیره متن یا فیلم بارگذاری شده در پروفایل و معرفی سه نفر از دوستان بعنوان امین ،شرایطی فراهم نمایند که این مطالب در زمان گزارش آن افراد به فوت ،توسط سیستم بصورت اتوماتیک به  ............................

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:48 :: نويسنده : مهرداد

وای‌فای چیست؟

wifi مخفف کلمات Wireless Fidelity و در حقیقت یک شبکه بی‌سیم است که مانند امواج رادیو و تلویزیون و سیستم‌های تلفن همراه از امواج رادیویی استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار فن‌آوری اطلاعات خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، برقراری ارتباط با شبکه بی‌سیم شباهت زیادی به یک ارتباط رادیویی دو طرفه (مانند بی‌سیم پلیس) دارد؛ آنچه رخ می‌دهد به این شکل است: یک مبدل بی‌سیم اطلاعات را به سیگنالهای رادیویی ترجمه و آن‌ها را ارسال می‌کند.

یک روتر (router) بی‌سیم سیگنالها را دریافت، رمزگشایی و به اطلاعات تبدیل می‌کند، حال این اطلاعات با استفاده از یک اتصال سیمی اترنت به اینترنت فرستاده می‌شود.

این فرآیند در جهت معکوس هم کار می‌کند (آنچه بیشتر کاربران معمولی آن را احساس می‌کنند) یعنی روتر اطلاعات را از اینترنت دریافت، به سیگنال‌های رادیویی تبدیل و برای کامپیوترهایی که مجهز به.......................


 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:46 :: نويسنده : مهرداد

مرز بین انسان و کامپیوتر کمتر می شود:


............................


 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:45 :: نويسنده : مهرداد

 لپ تاپ Ultra book S3 ایسر وارد بازار می شود: 

 اگر به دنبال لپ تاپی سبک اما قدرتمند هستید ..................

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:43 :: نويسنده : مهرداد

کامپیوتر مولتی تاچ C325 لنووو معرفی شد:

 

.........................


 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:40 :: نويسنده : مهرداد

 رایانه مینیاتوری:


..............................




ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:39 :: نويسنده : مهرداد

  بازار رو به رشد دستگاه‌های نت‌ تاپ پی ‌سی:


مجله دانش- طی یکی دوسال اخیر ابزارهایی به بازار کامپیوتر وارد شده‌اند که برخی از کاربران کامپیوتر و حتی افرادی که اخبار محصولات جدید بازار کامپیوتر را پیگیری می‌کنند از وجود آنها بی‌اطلاعند. نت‌تاپ‌پی‌سی (Nettop PC)‌ها ....................



ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:37 :: نويسنده : مهرداد

 با تمام امکانات ویندوز ۸ آشنا شوید:


امکانات:

• تمام اپلیکیشن های ویندوز ۷، به راحتی روی ویندوز...............


 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:36 :: نويسنده : مهرداد

اولین تبدیل USB 3.0 به HDMI توسط DisplayLink تولید شد:

این تبدیل کوچک می تواند تصاویر را از طریق واسط USB 3.0 به نمایشگری با پورت اتصال کابل HDMI منتقل کند.

 

Winstars در روز سه شنبه در جمع مسئولین و توسعه دهندگان اینتل، محصول جدید خود را که به پورت USB 3.0 متصل می شود، معرفی کرد.

 

Dennis Crespo نایب رئیس کمپانی بخش فروش و توسعه ی تجاری DisplayLink، در این باره می گوید:

 

Winstars با استفاده از کارایی بالای پورت USB 3.0 تبدیلی پر سرعت طراحی کرده است. DisplayLink یک ابزار جانبی برای انتقال ویدئوهایی با رزولوشن بالا و صدایی با کیفیت با استفاده از پورت متداول USB 3.0 تولید کرده است. کاربران با استفاده از آن می توانند PC خود را به تلویزیون های HDTV متصل کرده و از سرگرمی ها لذت ببرند.

 

قطعه ی کلیدی تبدیل USB 3.0 به HDMI ، چیپ Winstar DL-3500 است. بنابر اظهارات کمپانی سازنده، این چیپ توانایی بالایی در ایجاد گرافیک مجازی دارد، با استفاده از آن می توان یک نمایشگر اضافه را در وضعیت Mirror یا Extended به کامپیوتر اضافه کرد. بیشترین رزولوشن پشتیبانی شده ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. علاوه بر این آداپتور مذکور،  زمان تاخیر بسیار پایینی دارد، حرکت پنجره ها و نشانگر موس روان است و بازی ها و فیلم های تمام صفحه ای به صورت ۳ بعدی نیز به طور کامل پشتیبانی شده است. همچنین توانایی تشخیص صدای ۲٫۱ کاناله یا ۵٫۱ کاناله به طور اتوماتیک وجود دارد.

 

اگر دسکتاپ شما یا لپ تاپ شما دارای پورت HDMI است، نیازی به این وسیله نخواهید داشت. برای کسانی که دوست دارند صفحه نمایش دستگاه خود را گسترش دهند و پورت USB 3.0 در اختیار ندارند نیز محصول مشابهی توسط Winstar عرضه شده است.

 

محصولات دیگری برای تبدیل USB به DVI و همچنین به YPBPR (یا component) تا رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FULL HD) نیز عرضه شده است. Winstar تبدیل USB 3.0 به HDMI را برای پردازنده های نسل بعدی اینتل و سیستم های دارای پورت USB 3.0 عرضه خواهد کرد.

 

دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:32 :: نويسنده : مهرداد

 اچ پی به ساخت کامپیوترهای شخصی ادامه می دهد:

شرکت اچ پی این روزها زیاد خوشحال نبوده است. با اینکه این شرکت بزرگترین فروشنده کامپیوترهای شخصی در جهان به حساب می آید اخیرا با سقوط بزرگی در سهام اش مواجه بوده و حتی تصمیم گرفته بود برای حل بحران اش بخش تولید کامپیوترهای ............

 



ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:29 :: نويسنده : مهرداد

۵۶۰Ti کوچک می شود!


.................




ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:26 :: نويسنده : مهرداد

 درخواست شماره گذاری وانت تندر

....................



ادامه مطلب ...
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:21 :: نويسنده : مهرداد

  خشم اژدها- Mercedes-Benz C63 AMG Coupe
 

Mercedes-Benz C63 AMG Coupe  از سال ۲۰۰۸ تولید و روانه بازار شد و با استقبال خوبی مواجه شد.

نزدیک به ۲۰۰۰۰ هزار عدد از آن در سرتاسر جهان به فروش رسید واین درحالی   داشت.

BMW  M3 بود که رقیب سرسختی مثل و اما مدل ۲۰۱۲ آن که به تازگی روانه بازار شده است.

به غیر از طراحی بیرونی ، موتور این مدل به جز بهبود جزیی برای افزایش بهره وری و سایر تغییرات کوچک تغییری نداشته است. تغییرات عمده این مدل در طراحی بیرونی آن است که شامل طراحی جدید چراغ و سپر جلو ، جلو پنجره می شود.

از طراحی داخلی این مدل نیز از طراحی جدید داشبورد با صفحه ال سی دی و فناوری هایی مانند دسترسی به اینترنت و سیستم هشدار دهنده خروج استفاده شده است.

مشخصات:

نوع خودرو                                           ۲ در موتور جلو و۴  سرنشین
                                                              

قیمت                                                       ۶۳۰۰۰ دلار     

مشخصات فنی:

حجم موتور                                                 ۶۲۰۸CC

تعداد سیلندر و سوپاپ                                     ۸ سیلندر و ۱۶ سوپاپ

سیستم انتقال قدرت                                         ۷  سرعته اتوماتیک

قدرت                                                        ۵۴۱ اسب بخار

شتاب صفر تا صد                                          ۳٫۸  ثانیه

حد اکثر سرعت                                 ۲۵۰  کیلومتربر ساعت بامحدودیت الکتریکی

ارتفاع                                                      ۵۴٫۸ اینچ

      

دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:18 :: نويسنده : مهرداد

  تازه های ماشین سیتروئن C4 ایرکراس

 

پژوی ۴۰۰۸ هنوز نیامده خواهر جدیدی پیدا کرد. طبق روال معمول کنسرسیومهای خودروسازی، پلاتفرم پژو ۴۰۰۸ که البته از میتسوبیشی به ارث رسیده بود، اینک برای یک مدل مشابه در کارخانه سیتروئن بنام C4 Aircross مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سیتروئن C4 ایرکراس در انواع دو چرخ و چهارچرخ متحرک ساخته می شود.

با استفاده از جدیدترین نسل سیستم انتقال نیرو، خودرو در تحت هر شرایطی نیروی بهینه را به هر کدام از چرخها منتقل می کند. سیتروئن C4 با موتور HDi 110 بهترین انتخاب در زمینه مصرف سوخت و حفاظت از محیط زیست خواهد بود. یک موتور ۱٫۶ لیتری بنزینی ۱۱۵ اسب بخاری با گیربکس ۵ دنده دستی هم بصورت دیفرانسیل جلو، قابل انتخاب خواهد بود.

مشخصات موتور و نیروی تولیدی سیتروئن C4 و پژو ۴۰۰۸ ممکن است شما را نا امید کند. اما فعلا به چشم یک شاسی بلند اقتصادی به آنها نگاه کنید. این خودرو در نیمه اول سال ۲۰۱۲ در دسترس خواهد بود.

 

دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:14 :: نويسنده : مهرداد

تازه های ماشین :peugeot 4008 

..........................


 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 12:20 :: نويسنده : مهرداد

كمپيوترروميزي HP Omni 27 همه چيز دريكجا:

اگردلتان مي خواهدرزولوشن 2560در1920رادركامپيوترخانگيتان داشته باشيد،بدنيست نگاهي به جديدترين.........................


 



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 12:19 :: نويسنده : مهرداد

افزايش سرعت اينترنت Dial-up:

اين ترفندبراي ويندوزايكس پي و7درخوراجراست.

روش انجام دادن كار:

1-   ابتداازمنوي start وارد control panel شويد.

2-   روي phone and modem options دوباركليك كنيد.

3-   به تب Modems برويدوبردكمه properties كليك كنيد.

4-   به تب Advanced برويدودركادر Extra initialization commands عبارت s11=50 راتايپ كنيد.اگر دراين قسمت ازقبل عبارتي بودآن رابايك علامت ويرگول جداكنيد.

درپايان سيستم خودرادوباره راه اندازي كنيد.

 

پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, :: 12:16 :: نويسنده : مهرداد

معرفي نخستين چيپ گيگابايتي توسط شركت Broadcom:

نسل پنجم فناوري ازراه مي رسد،باسرعت انتقال اطلاعات بيشترومصرف انرژي كمتر.

درنسل پنجم Wi Fi شماپهناي باند گيگابايتي دراختيارداريدتابتوانيد ................

 



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 18:39 :: نويسنده : مهرداد

روبات حشره خوار:

محسن شاهين پور(دانشمندايراني واستادمهندسي مكانيك دانشگاه مين) بااستفاده ...........



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 18:34 :: نويسنده : مهرداد

رايترجديدبلوري:

اگررايانه همراه شمارايتربلوري نداردوبه دنبال يك گزينه مناسب وهمراه براي كپي كردن لوح هاي فشرده بلوري مي گرديد،BDR-XD جمع وجورترين ..................

 



ادامه مطلب ...
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters