راهکاری برای بالا بردن سرعت و کاهش حجم فیلم فلش
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان

 

راهکاری برای بالا بردن سرعت و کاهش حجم فیلم فلش:

 

همیشه سعی کنید همه فیلم را در یک فریم نسازید. این قضیه بخصوص هنگام لودینگ خیلی مهم است؛ برای مثال می‌توانید در فریم اول در لایه‌ای جداگانه یک لودینگ ساده بنویسید و این لودینگ تا لود شدن کل فیلم حضور داشته باشد. بقیه اشیایی که در فیلم هست را هم در فریم‌های جداگانه لود کنید تا بیننده خسته نشود و فلش شما، آن را در طول لود سرگرم خودش کند.

سعی کنید فیلم فلش خود را در اندازه‌ای که می‌خواهید در صفحه وب بگذارید، طراحی کنید زیرا اگر سایز پخش فلش را در صفحه وب مغایر با سایز طراحی بگذارید، کیفیت نمایش آن کاهش می‌یابد و مطمئنا شما نمی‌خواهید از کیفیت کارتان کم شود.

قرار دادن لودینگ برای فلش‌هایی که قسمتی از صفحه را تشکیل می‌دهند کمی غیرمعمول است. اگر حجم این فلشی که ساخته اید کمتر از ۵۰ کیلوبایت باشد، می‌توانید با طرز لود شدن فریم به فریم بیننده را سرگرم کنید تا فلش کاملا لود شود. مثلا حجمی حدود ۱۰ کیلوبایت را در هر فریم از یک تا پنج قرار بدهید و در فریم ۵ هم یک اکشن اسکریپت stop برای فریم تعریف کنید تا فیلم فلشتان دوباره از اول اجرا نشود.

سعی کنید فیلم فلش خود را همیشه با ورژنی ذخیره کنید که همه بیننده‌های سایت Player آن را داشته باشند. اگر از صدا در فایل فلش خودتان استفاده کرده‌اید، فرمت صدای فیلم فلش را در بخش تنظیمات کاهش بدهید تا به کم‌ترین حجم ممکن برسید. البته می‌توانید فایل صدای خود را در برنامه‌های ادیتور صدا مانند sound forge یا cool edit ویراش کنید و با کم‌ ترین حجم ممکن آن را به فلش وارد کنید.

اگر از عکس در فلشتان استفاده می‌کنید، بهتر است از نوع برداری باشد، مثل کلیپ‌های کورل که می‌توانید در فلش به‌صورت برداری import کنید. هم‌چنین اگر مجبور به استفاده از تصاویر بیت مپ بودید، باید مقدار jpeg quality را در قسمت تنظیمات فیلم فلش کم کنید تا کم‌ترین حجم ممکن را که به کیفیت کارتان لطمه نزند به دست بیارید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters