نگاهی به جدیدترین تبلت‌های رونمایی شده در سال ۹۰
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, :: 14:16 :: نويسنده : مهرداد

 

نگاهی به جدیدترین تبلت‌های رونمایی شده در سال :۹۰

 

در شرایطی که هنوز از تبلت ۷ اینچی ایسر خبری نیست و این شرکت به تعویق افتادنش را تایید کرده، شرکت نه چندان بزرگ ویوسونیک از نخستین تبلت ۷ اینچی با سیستم عامل اندروید خود رونمایی کرد همچنین سیستم عامل اندروید به کار رفته در این محصول مخصوص تبلت یعنی نسخه ۳٫۰ یا همان Honeycomb است.

تبلت ۷ اینچی این شرکت ViewPad 7x نام دارد و از ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که رزولوشن صفحه آن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ است و دارای یک دوربین در قسمت پشت و یک دوربین در جلوست و پردازنده Tegra 2 دو هسته‌یی و خروجی HDMI از دیگر قابلیت‌های این تبلت ۳۸۰ گرمی است.

* تبلت اینتل

چندی پیش شرکت اینتل وعده رونمایی ۱۰ تبلت را که دارای تراشه‌های Oak Trail هستند داده بود. 

مقامات اینتل اظهار کردند که از این تبلت‌ها در نمایشگاه کامپیوتکس در تایوان رونمایی شد و اینتل قصد دارد با این تبلت‌ها به بازار پرسود و منفعت این محصول وارد شود، البته مقامات این کشور اظهار کردند به زودی به بازار تلفن هوشمند وارد خواهند شد.

* تبلت هفت اینچی ارزان قیمت لنوو

لنوو اخیرا یک تبلت هفت اینچی ارزان قیمت رونمایی کرده که دارای سیستم عامل اندروید ۲٫۳ گینگربرد است. این تبلت که آیدیاپد تبلت A1 نام دارد، دارای پردازنده یک گیگاهرتزی Cortex A8 است.

این تبلت هفت اینچی دارای ریزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ و در میان تبلت‌های هفت اینچی در بازار دارای شفاف‌ترین صفحه نمایش است.

می‌توان از دیگر امکانات تبلت ارزان قیمت لنوو به میکرو یو.اس.بی و میکرو اس.دی، ‌دوربین سه مگاپیکسلی در قسمت جلو و دوربین ۰٫۳ مگاپیکسلی در قسمت پشت، وای‌فای و بلوتوث اشاره کرد. 

* دو تبلت ارزان قیمت MSI

شرکت MSI از دو تبلت ۷ اینچی و ۱۰ اینچی خود که نسبتا ارزان‌قیمت هم هستند، در هند رونمایی کرد تا این تبلت‌ها در ابتدا در بازار پرسود هند معرفی شده باشند.

با توجه به این که بیش‌تر شرکت‌ها علاقه‌مندند محصولات خود را در آمریکا و اروپا رونمایی کنند اما این بار MSI تبلت‌های جدید خود را در هند رونمایی کرد که این نشان‌دهنده پرسود بودن بازار هند است.

عرضه تبلت‌های ارزان‌قیمت در هند که مردم آن از لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی‌ نداشته و هزینه کافی‌ برای خرید تبلت‌های گران قیمت را ندارند؛ می‌تواند سرشار از سود باشد.

این دو تبلت دارای مشخصات سخت‌افزاری تقریبا مشابهی نظیر وای فای، بلوتوث، سیستم عامل اندروید، دوربین ۲ مگاپیکسلی، ۴ تا ۵ ساعت طول عمر باتری، پردازنده ۱٫۲ گیگاهرتزی، جی پی اس، مینی HDMI هستند.

* تبلت اندرویدی ویوسونیک

هم‌زمان با شلوغ‌تر شدن بازار تبلت و عرضه ده‌ها تبلت ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلاری برای رقابت با آی‌پد، شرکت ویوسونیک یک تبلت اندرویدی رونمایی کرد که قیمت آن تنها ۲۵۰ دلار است.

تبلت ویوسونیک که ویوبوک ۷۳۰ (ViewBook 730) نام دارد، دارای یک صفحه نمایش ۷ اینچی است و از سیستم عامل اندرویدی ۲٫۲ بهره می‌برد و از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به پردازنده یک گیگاهرتزی کورتکس A8، حافظه درونی ۸ گیگابایتی و قابل ارتقاء از طریق کارت میکرو SD اشاره کرد.

* دومین تبلت توشیبا

توشیبا از دومین تبلت خود Thrive 7 را رونمایی کرد که دارای یک صفحه نمایش ۷ اینچی است و از نظر شکل ظاهری شبیه Thrive 10 و دارای سیستم عامل اندروید است. 

تبلت جدید توشیبا دارای بالاترین رزولوشن در میان تبلت‌های ۷ اینچی است و از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ بهره می‌برد. 

* باریک‌ترین تبلت ۱۰اینچی جهان

Excite X10″ باریک‌ترین تبلت ۱۰ اینچی جهان و متعلق به شرکت توشیبا، ضخامتی معادل ۳ اینچ (۷٫۶۲ میلی‌متر) داشته و وزن آن تنها ۱٫۲ پوند (۰٫۵۴۴ کیلوگرم) است.

آلیاژ منیزیوم به زیبایی قسمت پشت این تبلت افزوده و کورنینگ گوریل پنل شیشه‌یی (Corning Gorilla glass) در قسمت جلوی آن نیز از هرگونه خراشی جلوگیری می‌کند.

این تبلت دارای یک پردازنده دو هسته‌یی ۱٫۲ گیگاهرتزی TI OMAP 4420 همراه با یک گیگابایت رم است.

صفحه‌نمایش این تبلت دارای رزولوشن ۸۰۰×۱۲۸۰ است و هم‌چنین یک دوربین دو مگاپیکسلی که امکان چت ویدیویی را فراهم ساخته در قسمت جلو و یک دوربین پنج مگاپیکسلی در قسمت عقب آن وجود دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters