جدیدترین فناوری‌های تلفن‌ همراه ضد آب و گرد و غبار
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
چهار شنبه 17 اسفند 1390برچسب:, :: 14:31 :: نويسنده : مهرداد

 

 

جدیدترین فناوری‌های تلفن‌ همراه ضد آب و گرد و غبار:

 

بسیاری از فعالان حوزه نانوتکنولوژی و شرکت‌های مهم تولیدکننده برجسته تلفن همراه، دستاوردهای جدید خود را در تولید بدنه‌های مقاوم و ضد آب برای تلفن‌های همراه در کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا عرضه کرده‌اند.

شرکت «لیکوئیپل» با استفاده از فناوری نانو، پوشش ضد آب تولید کرده و افراد می‌توانند با ارسال تلفن همراه خود به این شرکت، این بدنه ضد آب را بر روی گوشی خود نصب کنند و از تلفن خود زیر باران یا داخل حمام استفاده کنند.

شرکت P2i نیز دستاوردی مشابه داشته است؛ اما مسؤولان شرکت به طور مستقیم محصول تولیدی خود را در اختیار تولیدکنندگان تلفن همراه قرار می‌دهند. شرکت تولیدکننده این پوشش ضد آب در حال حاضر با ۱۰۰ شرکت تولیدکننده تلفن همراه همکاری می‌کند.

از فناوری بدنه نانو ضد آب موسوم به «آریدیون» در بیش از ۹ میلیون دستگاه الکترونیکی از جمله تلفن همراه و تبلت استفاده شده است. این محصول با همکاری مرکز تحقیقات وزارت دفاع انگلیس تولید شده و بیشتر دارای کاربردهای نظامی به ویژه در مقابل حملات شیمیایی است.

شرکت ژاپنی «فوجیتسو» نیز نمونه اولیه تلفن همراه فوق باریک خود را در کنفرانس بارسلونا رونمایی کرد. تلفن همراه هوشمند Tegra 3، ضد آب و ضد گردوغبار ‌است. شرکت «پاناسونیک» نیز پوشش ضد آب برای تلفن همراه هوشمند «Eluga‌» را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است. شرکت کره‌ای «DiCAPac» نیز یک بدنه پلاستیکی ضد آب تولید کرده که در مقایسه با محصولات عرضه شده با فناوری نانو از کیفیت چندان بالایی برخوردار نیست؛ اما کارایی مورد نیاز در زیر آب را دارد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters