نسل جدید آی ‌پد اپل رونمایی شد
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 14:11 :: نويسنده : مهرداد

 

نسل جدید آی ‌پد اپل رونمایی شد:

 

آی ‌پد جدید اپل که صفحه نمایشی با وضوح تصویری بالاتر دارد و در ساخت آن از یک پردازنده سریع ‌تر بهره گرفته شده، توسط تیم کوک، مدیر عامل این شرکت در مراسمی در سانفرانسیسکو رونمایی شد.

نسل جدید آی ‌پد ویژگی‌های جدیدی یافته اما برخلاف آنچه پیش از این تصور می‌شد، نام جدیدی مانند “آی پد ۳″ یا “آی پد اچ دی” ندارد.

بهبود امکانات آی‌پد جدید که برای بیننده عادی معلوم نیست، به این معنی است که این تبلت ضخیم ‌تر و سنگین ‌تر از آی ‌پد ۲ است زیرا به باتری بزرگ‌تری برای تامین نیروی صفحه نمایش نیاز دارد. ضخامت آی‌ پد جدید ۹٫۴ میلیمتر یا ۰٫۳۷ اینچ در مقایسه با ضخامت ۸٫۸ میلیمتر یا ۰٫۳۴ اینچی آی‌ پد ۲ است.

قیمت آی ‌پد جدید نسبت به مدل‌های قبلی تغییری نکرده است و از ۴۹۹ دلار آغاز می‌شود. مدل‌هایی که قابلیت اتصال به شبکه‌های سلولاری را دارند، ۶۲۹ تا ۸۲۹ دلار قیمت خواهند داشت.

اپل به تولید مدل ابتدایی آی‌ پد ۲ ادامه می‌دهد و قیمت آن را به ۳۹۹ دلار کاهش می‌دهد که به این شرکت کمک می‌کند سهم بازارش را در برابر تبلت‌های ارزان ‌تری مانند کیندل فایر ۱۹۹ دلاری آمازون افزایش دهد. سامسونگ الکترونیکس و سایر سازندگان تبلت‌های بزرگ نیز قیمت‌های محصولاتشان را به پایین ۵۰۰ دلار کاهش داده‌اند.

عمر باتری نسل جدید آی‌پد همانند نسل قبلی حدود ۱۰ ساعت است و طبق اعلام این شرکت، ظرفیت باتری آن ۷۰ درصد بالاتر از مدل قبلی است که در این صورت اپل می‌توانست بدون ارتقای صفحه نمایش، عمر باتری صفحه نمایش قدیمی را به ۱۷ ساعت برساند. هم‌چنین اپل برخی از نرم‌افزارهای این دستگاه را به روز کرده تا از ویژگی‌های بهبود یافته نسل جدید آن بهره بگیرند.

آی ‌پد جدید از ۱۶ ماه مارس در آمریکا، کانادا و ۱۰ کشور دیگر و یک هفته پس از آن در ۲۵ کشور دیگر به فروش گذاشته می‌شود اما نداشتن نام جدید ممکن است موجب سردرگمی خریداران شود زیرا مدل قدیمی ‌تر آی پد ۲ همچنان به فروش می‌رود.

نسل جدید تبلت اپل می‌تواند از شبکه‌های پهنای باند بی سیم ال.تی.ئی شرکت وریزون وایرلس یا AT&T استفاده کند که سرعت سریع ‌تری نسبت به شبکه‌های نسل سوم مورد استفاده مدل‌های قبلی آی پد و مدل‌های فعلی آیفون‌های دارند. 

اپل هم‌چنین اعلام کرد به کاربران امکان می‌دهد فیلم‌هایشان را برروی سرویس ذخیره ” آی کلود” این شرکت ذخیره کنند و آنها را با دسترسی به اینترنت در رایانه یا دستگاههای اپل مشاهده کنند. پیش از این کاربران امکان ذخیره عکس، موسیقی و اسناد را در این سرویس داشتند.

دستگاه ست تاپ باکس “اپل تی وی” این شرکت نیز ارتقاء می‌ یابد و امکان پخش فیلم با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل که بالاترین کیفیت تصویری مورد استفاده ویدیوی استاندارد است را پیدا می کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters