اپل سرویس “iWork.com” را قطع می‌کند
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, :: 14:54 :: نويسنده : مهرداد

 

اپل سرویس “iWork.com” را قطع می‌کند:

 

اگر شما برای ذخیره اسناد (documents) از سرویس iWork.com اپل استفاده کرده‌اید، از ذخیره آن‌ها پیش از ماه جولای اطمینان پیدا کنید.

به گزارش انجمن دانشجویان خبرنگار ایسنا، سرویس‌های مبتنی بر وب برای iWork (موسوم به iWork.com)، درون برنامه‌های iWork اپل برای ایجاد امکان به اشتراک‌گذاری آسان اسناد برای استفاده عمومی و خصوصی ادغام شده بود.

این سرویس در ژانویه سال ۲۰۰۹ به‌عنوان یک سرویس بتای عمومی عرضه شد و در پیشرفت‌های مداوم سرویس‌های مبتنی بر کلاد اپل با انتقال MobileMe به آی‌کلاد، به همین شکل باقی مانده است.

اپل تصمیم گرفته است که iWork.com را قطع کرده و برروی سرویس آی‌کلاد (iCloud) خود متمرکز شود.

این شرکت در ای‌میلی که به تمام شرکت‌کنندگان در برنامه بتای عمومی iWork.com فرستاده، محبوبیت آی‌کلاد را دلیل قطع سرویس iWork.com عنوان کرده و توضیح داد که این سرویس را در ۳۱ ماه جولای قطع خواهد کرد و فایل‌های ذخیره شده در این سرویس پس از آن دیگر در دسترس نخواهد بود.

برای دسترسی به فایل‌های ذخیره شده خود در این سرویس، مراحل زیر را دنبال کنید: – وارد iWork.com در مرورگر وب خود شوید. – در این سرویس با ID اپل خود ثبت نام کنید. – وارد صفحه اسناد به اشتراک گذاشته شوید. – گزینه down-arrow در کنار اسنادی که خواهان ذخیره آن هستید را کلیک کنید. – زمانی که منوی drop-down ظاهر شد، گزینه format را برای دانلود انتخاب کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters