جدیدترین تبلت اپل در راه بازار
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 27 اسفند 1390برچسب:, :: 17:33 :: نويسنده : مهرداد

 

جدیدترین تبلت اپل در راه بازار:

 

همان طور که گمانه‌زنی‌ها پیش‌بینی کرده بودند، تبلت اپل از فناوری Retina Display بهره می‌برد. با این فناوری این تبلت بیش‌ترین پیکسل را در بین تبلت‌های موجود در بازار دارد.

صفحه۹٫۷ اینچی این تبلت دارای تراکم پیکسلی ۲۶۴ DPI است که تراکم پیکسلی آن تقریبا دو برابر آی‌پد ۲ است. اما شاید چیزی که خیلی‌ها را به تعجب واداشته رزولوشن این تبلت باشد که ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ است که صفحه نمایش این تبلت هم به گفته اپل دارای وضوح رنگی ۴۴ درصد بهتر از آی‌پد ۲ است.

اما از نظر سخت‌افزاری هم باید گفت که این تبلت دارای پردازنده دو هسته‌یی A5X و چیپ گرافیکی چهار هسته‌یی است. اپل ادعا می‌کند که چیپش ۴ برابر قدرتمندتر از Tegra 3 است. دوربین این تبلت هم شبیه به دوربین آیفون ۴S است و iSight نام دارد. این دوربن ۵ مگاپیکسلی توانایی ظبط تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰p را دارد.

شاید جالب‌ترین قسمت این تبلت پشتیبانی این تبلت از LTE است که در آمریکا توسط AT&T و Verizon عرضه می‌شود و بنا بر ادعای اپل باتری این تبلت تا ۱۰ ساعت کار مداوم دوام می‌آورد. با همه ی این اوصاف ضخامت آن ۹٫۵ میلی‌متر است. این آی‌پد با وجود یک دکمه به شکل بلندگو در صفحه کلیدش به کاربر امکان می‌دهد که متن مورد نظرش را برای تایپ فقط بخواند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters