حضور سمند در میان بزرگان
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 19 فروردين 1391برچسب:, :: 21:10 :: نويسنده : مهرداد

 

حضور سمند در میان بزرگان:

سایت مجله معتبر آلمانی AUTO NEWS در سایت خود با تیتر” آیا شما سمند را می شناسید؟ “ به معرفی خودروهای خوب شرکت های مختلفی که محصولشان در آلمان  حضور ندارد پرداخته است.

در مقدمه با این توضیح که خودرو های مختلفی هستند که تنها در نقاط خاصی از دنیا فروخته می شوند ، به بررسی تعدادی از محصولات مهم که در بازار آلمان حضور ندارند پرداخته است. در این فهرست بلند بالا اسامی خودروهایی مانند فورد موستانگ ، بیوک ورانو ، نیسان ماکسیما ، دوج چلنجر و دوج شارژر  و خودروهایی از کمپانی های معتبر همچون سوبارو ، مزدا ، رنو و…. دیده می شود. اما نکته تعجب آور حضور سمند در این لیست است.


در  معرفی سمند تنها به این جملات بسنده شده : خودرویی که در ایران ساخته شده و پلت فرم آن از محصولی نه چندان نام آشنا (البته برای آلمان ها) ، یعنی پژو ۴۰۵ تولید ۱۹۸۷ ریشه گرفته است.

قرار گرفتن سمند و ایران خودرو در کنار این نام های بزرگ توسط یک مجله معتبر مسلما باعث خوشحالی است اما امید به این داریم که روند پیشرفت در صنعت خودرو با سرعتی بسیار فراتر از آنچه هست به پیش رود و تنها به تغییرات اندک بسنده نشود .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters