درخواست شماره گذاری وانت تندر
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:26 :: نويسنده : مهرداد

 درخواست شماره گذاری وانت تندر

رئیس پلیس راهور از درخواست ایران خودرو برای شمارهگذاری وانت ال ۹۰ به جای وانت پیکان خبر داد. سردار اسکندر مومنی گفت: پس از توقف شمارهگذاری خودروی وانتپیکان بهدلیل نداشتن استانداردهای لازم و سیستم ایمنی، مسئولان ایران خودرو درخواست تایید و شمارهگذاری وانت ال ۹۰ را بهعنوان جایگزین این خودرو به پلیس ارائه کردهاند.مومنی در حالی به مهر گفت «پلیس تنها درصورت نصب کیسه هوا و ترمز ضدقفل وانت پیکان را شمارهگذاری میکند» که دو خودروی غیرایمن وانتپیکان و وانت نیسان اساسا امکان نصب کیسه هوا را ندارند و علاوه بر این تنها مشکل این دو خودرو نداشتن کیسه هوا نیست.

براساس اخبار رسمی پلیس، شمارهگذاری این دو خودرو برابر اعلام مؤسسه استاندارد بهدلیل رعایت نکردن استانداردهای لازم از ابتدای مهرماه متوقف شده است.رئیس پلیس راهور تاکید کرد: پلیس در برابر خودروسازان کوتاه نمیآید چرا که باید بهعنوان مجری قانون اجراکننده قانون مصوب باشد.مومنی پیش از این نیز اعلام کرده بود که همه خودروسازان داخلی موظف هستند تا پایان سال خودروهای تولیدیشان را به کیسه هوا مجهز یا خط تولید آنها را متوقف کنند.

این سخنان رئیس پلیس راهور ناجا این بار پس از ۴ سال دوباره تولید و شمارهگذاری وانت ال ۹۰ را به خبرها بازگرداند.نخست قرار بود وانت ال ۹۰ سال ۸۶ روانه بازار خودرو شود.ایران خودرو تولید وانت ال ۹۰ را با همکاری شرکت رنو در دستور کار خود قرار داد.اما از ابتدای تولید و فروش ال ۹۰ تنها یکی از سه مدل آن با نام ال ۹۰ به فروش رسید. ایران خودرو پیش از این خبر داده بود که تولید آزمایشی وانت ال۹۰ از سالجاری و احتمالا در بهمن ماه آغاز خواهد شد و طبق برنامهریزی این کارخانه خودروساز، تولید انبوه این خودرو از ابتدای سال ۹۱ آغاز میشود.

گفته میشود که این خودرو مجهز به کیسه ایمنی هوا و سیستم ترمز ضدقفل تولید خواهد بود. موتور وانت ال ۹۰ نیز موتور ال۹۰ سواری بوده و گیربکس آن تقویت شده است. استاندارد آلایندگی وانت ال۹۰ یورو ۴ خواهد بود. وانت تندر۹۰ گنجایش۸۰۰ کیلوگرم بار را دارد و در دو نوع بنزینی و دوگانهسوز تولید خواهد شد. تولید مدل دیزلی آن نیز در دستور کار آینده ایران خودرو قرار دارد. چالش عمده تندر پیک آپ عدم همخوانی قیمت آن با خودرویی است که جانشینش می شود. قیمت تندر وانت حدود دو برابر وانت پیکان خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters