اولین تبدیل USB 3.0 به HDMI توسط DisplayLink تولید شد
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, :: 17:36 :: نويسنده : مهرداد

اولین تبدیل USB 3.0 به HDMI توسط DisplayLink تولید شد:

این تبدیل کوچک می تواند تصاویر را از طریق واسط USB 3.0 به نمایشگری با پورت اتصال کابل HDMI منتقل کند.

 

Winstars در روز سه شنبه در جمع مسئولین و توسعه دهندگان اینتل، محصول جدید خود را که به پورت USB 3.0 متصل می شود، معرفی کرد.

 

Dennis Crespo نایب رئیس کمپانی بخش فروش و توسعه ی تجاری DisplayLink، در این باره می گوید:

 

Winstars با استفاده از کارایی بالای پورت USB 3.0 تبدیلی پر سرعت طراحی کرده است. DisplayLink یک ابزار جانبی برای انتقال ویدئوهایی با رزولوشن بالا و صدایی با کیفیت با استفاده از پورت متداول USB 3.0 تولید کرده است. کاربران با استفاده از آن می توانند PC خود را به تلویزیون های HDTV متصل کرده و از سرگرمی ها لذت ببرند.

 

قطعه ی کلیدی تبدیل USB 3.0 به HDMI ، چیپ Winstar DL-3500 است. بنابر اظهارات کمپانی سازنده، این چیپ توانایی بالایی در ایجاد گرافیک مجازی دارد، با استفاده از آن می توان یک نمایشگر اضافه را در وضعیت Mirror یا Extended به کامپیوتر اضافه کرد. بیشترین رزولوشن پشتیبانی شده ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل است. علاوه بر این آداپتور مذکور،  زمان تاخیر بسیار پایینی دارد، حرکت پنجره ها و نشانگر موس روان است و بازی ها و فیلم های تمام صفحه ای به صورت ۳ بعدی نیز به طور کامل پشتیبانی شده است. همچنین توانایی تشخیص صدای ۲٫۱ کاناله یا ۵٫۱ کاناله به طور اتوماتیک وجود دارد.

 

اگر دسکتاپ شما یا لپ تاپ شما دارای پورت HDMI است، نیازی به این وسیله نخواهید داشت. برای کسانی که دوست دارند صفحه نمایش دستگاه خود را گسترش دهند و پورت USB 3.0 در اختیار ندارند نیز محصول مشابهی توسط Winstar عرضه شده است.

 

محصولات دیگری برای تبدیل USB به DVI و همچنین به YPBPR (یا component) تا رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل (FULL HD) نیز عرضه شده است. Winstar تبدیل USB 3.0 به HDMI را برای پردازنده های نسل بعدی اینتل و سیستم های دارای پورت USB 3.0 عرضه خواهد کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters