ساخت بالنی با گنجایش ۶ سرنشین برای سفر به فضا
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان

 ساخت بالنی با گنجایش ۶ سرنشین برای سفر به فضا

طراحی اسپانیایی قصد دارد امکان مشاهده تاریکی فضا و انحنای زمین را از زاویه دید و پایگاهی متفاوت از همیشه از بالای یک بالن که سفر با آن ۱۱۰ هزار یورو هزینه خواهد داشت، فراهم آورد.
 
به گزارش خبرگزاری مهر، “خوزه ماریانو لوپز” بنیانگذار شرکت “Zero2Infinity” قصد دارد بر روی یک بالن تا ارتفاع ۳۶ کیلومتری از سطح زمین پرواز کند تا بتواند سیاره زمین و فضای در بر گیرنده آن را مشاهده کند. وی امیدوار است بتواند تا میانه دهه جاری اولین مسافر خود را با کمک این بالن به فضا بفرستد.

ارتفاع پرواز این بالن بسیار پایین تر از ارتفاع مورد نظر دیگر شرکتهایی است که قصد دارند فضاپیماهای توریستی خود را به آن ارسال کنند اما لوپز معتقد است آنچه از ارتفاع ۱۰۰ کیلومتری از سطح زمین دیده می شود را می توان از ارتفاع ۳۶ کیلومتری نیز مشاهده کرد: خورشید در میان آسمانی سیاه می درخشد و انحنای زمین با سایه روشنی از رنگ آبی اتمسفر به خوبی دیده می شود. به گفته لوپز، اولین انسانهایی که زمین را توپی آبی رنگ توصیف کردند آن را از پنجره راکتها ندیده بودند بلکه زمین را از درون یک بالن مشاهده کرده بودند.

بالارفتن این بالن تا ارتفاع ۳۶ کیلومتری چند ساعت به طول خواهد انجامید، ارتفاعی که در آن قطر بادکنک بالن به ۱۲۹ متر خواهد رسید. پس از رسیدن به این ارتفاع مسافران برای چند ساعت در همین ارتفاع به پرواز خواهند پرداخت، سپس بادکنک به تدریج تخلیه می شود و اتاقک به پایین می آید تا زمانی که بادکنک از اتاقک جدا شود. پس از آن بالهایی گلایدر مانند ویژه ای اتاقک را تا روی زمین هدایت خواهند کرد. این بالها برای چندین بار در موارد نظامی مورد آزمایش قرار گرفته اند و ثابت کرده اند می توانند در مسافتهای طولانی به پرواز ادامه دهند.

بر اساس گزارش وایرد، هزینه این تجربه فضایی ۱۱۰ هزار یورو برآورد شده است، البته این هزینه از بلیطهای ۲۰۰ هزار دلاری شرکت ویرجین بسیار ارزان قیمت تر است. انتظار می رود پروازهای اولیه این بالن در اسپانیا انجام بگیرند، جایی که از شرایط آب و هوایی مناسبی برخوردار است و شرکت لوپز نیز در آن واقع شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters