Nokia 500 ،اولین گوشی هوشمند با سیستم عامل سیمبیان و پردازنده ۱GHZ
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان

Nokia 500 ، اولین گوشی هوشمند با سیستم عامل سیمبیان و پردازنده ۱GHZ :
 
نوکیا اخیراً Nikia 500 را معرفی کرد. این مدل که مبنی بر سیمبیان با همان Anna می باشد که دارا بودن پردازشگر ۱ گیگاهرتزی آنرا به رخ می کشد.

وزن سبک (۹۳گرم) ، و صفحه نمایش لمسی خازنی ۳٫۲ اینچی با وضوح ۳۶۰×۶۴۰ و همچنین دوربین ۵مگاپیکسلی از دیگر ویژگی های آن می باشد. حافظه داخلی آن ۲GB می باشد و از طریق اسلات کارت حافظه ی microSD تا ۳۲GB را پشتیبانی می کند.
به گزارش گروه فناوری اطلاعات هیتنا، از ویژگی های ارتباطی آن می توان به پشتیبانی از شبکه wiFi وGPSوA-GPSوBloetooth2.1وmicroUSBوHSDPA/HSUPAو رادیو FM اشاره کرد. همچنین دارای سوکت صوتی استاندارد ۳٫۵میلی متری می باشد. قاب پشت این گوشی قابل تعویض است و در رنگ های مختلف وجود دارد و برای تناسب با رنگ قاب پشت، رنگ صفحه زمینه ی آن را تغییر می دهد.
رنگ مشکی آن در سه ماهه سوم سال ۲۰۱۱ و رنگ سفید آن در سه ماه چهارم سال ۲۰۱۱ و رنگ های آبی، سبز ، ارغوانی، قرمز،خاکی، نارنجی، صورتی آن هم در بین این دوره به بازار عرضه خواهد شد.

نوکیا ۵۰۰ با جدیدترین سیستمعامل سیمبیان میآید که رابط کاربری جدید، مرورگر بهتر و قابلیت صفحههای جداگانه در پیام رسانی را ایجاد کند. همانطور که بسیاری از کاربران انتظار دارند جدیدترین نسخه از نقشههای نوکیا با راهنمایی مسیریابی رایگان برای رانندگان و عابران پیاده در نوکیا ۵۰۰ نصب شده است. و صفحه کلید مجازی با استانداردQWERTY از دیگر ویژگی های آن می باشد. و اما در مورد باتری، با وجود پردازنده سریعتر، هنوز باتری کارایی زیادی دارد. این باتری ۵ تا ۷ ساعت مکالمه مداوم، بیش از ۴۵۰ ساعت استندبای و ۳۵ ساعت پخش موسیقی را برای نوکیا ۵۰۰ به ارمغان میآورد. نوکیا ۵۰۰ با قیمت ۱۵۰ یورو قبل از کسر مالیات منطقهای و سوبسیدهای اپراتور، از سه ماهه سوم امسال در دسترس خواهد بود. به هر حال باید منتظرماند ودید که سیمبیان بر روی یک دستگاه تلفن همراه یک گیگاهرتزی چه گونه نمایشی خواهد داشت.
طبق گزارشی نوکیا، این شرکت روند نام گذاری تلفن های همراه خود را اینگونه بیان نموده که سریE برای گوشی های تجاری و سریX برای  سرگرمی و ….همچنین در مورد کلاس بندی آنها اینطور اشاره کرده که شماره ی  بالای کلاسبندی آن ، بیانگر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری و به تبع قیمت بالای آن می باشد.به عنوان مثال Nokia 900 بالاترین پیکربندی و قیمت بالایی را خواهد داشت و Nokia100 هم با پیکربندی معمولی به راحتی دردسترس عموم خواهد بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters