آشنایی با Xperia Arc S : کمان جدید سونی اریکسون
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
شنبه 22 بهمن 1390برچسب:, :: 15:3 :: نويسنده : مهرداد

آشنایی با Xperia Arc S : کمان جدید سونی اریکسون
 
سونی در نمایشگاه IFA امسال روی صحنه رفت، تا جانشین بعدی اسمارتفون فوق باریک اش را معرفی کند. اکسپریا آرک آمده تا با مولتی مدیا قوی، کاربر را به خود جذب کند. اولین گامش هم استفاده از پردازنده ۱٫۴ گیگاهرتزی با ۵۱۲ مگابایت رم است. این پردازنده عملکرد را تا ۲۵ درصد نسبت به مدل قبلی افزایش خواهد داد. بازدهی در وب هم تا ۲۰ درصد بالاتر خواهد رفت.

از دیگر نکات قابل توجه، دوربین ۸٫۱ مگاپیکسلی همراه با سنسور Exmor R می باشد. افزون بر قابلیت ضبط ویدئویی اچ.دی، امکان عکس برداری دوبعدی و سه بعدی نیز با استفاده از تکنولوژی ۳D Sweep Panorama محقق شده است. باید بدانید که تصاویر از اول به صورت سه بعدی گرفته نمی شوند. بلکه این تکنولوژی تصاویر دو بعدی را از دوربین دریافت کرده و به سه بعدی تبدیل می کند. در نهایت با اتصال تلفن خود به تلویزیون سه بعدی (با کابل HDMI) می توانید عکس ها را به طور ۳D مشاهده کنید.
 
در کل تکنولوژی های مولتی مدیای اختصاصی سونی را در همه جای این گوشی می توان دید. صفحه نمایش هم مستثنی نیست و از موتور برای پردازش رنگ ها استفاده می کند. پس می توانید وعده یک نمایشگر ۴٫۲ اینچی با کیفیت را به خود بدهید. BRAVIA Mobile
در مورد سیستم عامل هم سونی اریکسون چیزی کم نگذاشته و آخرین ویرایش نان زنجبیلی، یعنی ۲٫۳٫۴ را به کار برده است. این تلفن در پنج رنگ مختلف در دسترس خواهد بود و زمان عرضه آن هم ماه اکتبر اعلام شده است. با این که امکانات چند رسانه ای قابل تقدیری به کاربران خود ارائه می دهد، اما استفاده از پردازنده قوی تر و مجهز کردن گوشی به مانیتور سه بعدی، می توانست به هر چه جذاب تر شدن آن کمک شایانی کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters