دوربین F65 CineAlta سونی برای کارگردان های سینما
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 25 بهمن 1390برچسب:, :: 18:47 :: نويسنده : مهرداد

 

 دوربین F65 CineAlta سونی برای کارگردان های سینما:

 

اگر بخواهید دوربینی داشته باشید که تصاویر را با رزولوشن ۴۰۹۶ در ۲۱۶۰ پیکسل ثبت کند باید سراغ این دوربین سونی بروید. این دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دارای یک سنسور CMOS 35mm است که می تواند تا ۷۲ فریم در ثانیه با این رزولوشن فیلم برداری کند.


اگر هم بخواهید که به صورت ۱۲۰ فریم در ثانیه فیلمبرداری کنید می توانید از رزولوشن ۲K این دوربین استفاده کنید. ضمن اینکه می توانید خروجی RAW با ۱۹Gbps از آن داشته باشید. توجه کنید که به خاطر رزولوشن بالا، باید از سیستم های ضبط خارجی برای ثبت ویدیو استفاده نمود. برای مثال ضبط یک ساعت ویدیوی ۲۴ فریم در ثانیه در فرمت RAW به حدود ۱ ترابایت فضا نیاز دارد.

 

این دوربین به وای-فای هم مجهز است و یک اپلیکیشن مخصوص اندروید و آی پد برای دوربین عرضه می شود که می توانید آن را به طور کامل از راه دور کنترل کنید. سونی می گوید این دوربینی است که بسیاری از کارگردان ها منتظر ساخته شدن اش بودند و هالیود را مشتری اول دوربین اش می داند.

 

تنها نکته باقی مانده قیمت این دوربین است که ۶۵۰۰۰ دلار است. اگر علاقمند به خرید اش هستید می توانید پول هایتان را از الان جمع کنید تا در ماه ژانویه امکان خرید اش را داشته باشید.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters