دوربین مقاوم Canon PowerShot D20
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:, :: 19:57 :: نويسنده : مهرداد

دوربین مقاوم :Canon PowerShot D20

 

آیا دوربین Canon PowerShot D10 را به یاد دارید؟ کانن اولین شرکتی بود که توانست دوربین های مقاوم در زیر آب را بسازد. اما آن دوربین به یک زیر دریایی بزرگ شباهت بیشتری داشت تا به یک دوربین. طراحی سطح آن دوربین به صورتی بود که استفاده از آن را با مشکل مواجه می کرد و در واقع استفاده از آن نشدنی بود.

دوربین PowerShot D20 را می توان یک تکمیل شده ی حسابی برای مدل قبل خود به حساب آورد. این دوربین بهبود شدیدی در بخش ظاهر خود ایجاد کرده است.

هنوز نمی شود در مورد کیفیت تصویر این دوربین صحبتی کرد. اما به نظر می رسد که این مدل نسبت به مدل قبلی خود  پیشرفت های چشنگیری را دارد.

D20  شامل ۱۲٫۱-HS(حساسیت بالا)، سنسور CMOS، ال سی دی سه اینچی درخشان و لنز اپتیکال با قدرت ۵x 28mm می باشد.

این دوربین تا عمق ده متر زیر آب می تواند مقاومت کند و هیچ آسیبی نبیند. اگر این دوربین از ارتفاع ۱٫۵ متری رها شود و به زمین برخورد کند هیچ آسیبی نخواهد دید. شما می توانید از این دوربین در دماهای بین ۱۴ تا ۱۰۴ فارنهایت استفاده کنید. همچنین این دوربین دارای حساسیت بالای ISI 3200 و GPS نیز می باشد.اگر بخواهیم منصف باشیم باید بگوییم که این دوربین دارای یک بافت استاندارد و ساختار منوی عالی می باشد. عکس گرفتن با این دوربین همچون تیرانداری می باشد شما به محض اینکه قصد گرفتن عکس را داشته باشید، عکس شما بلافاصله ایجاد خواهد شد.

قیمت حال حاضر این دوربین ۳۴۹  دلار می باشد که بعید است تا ماه «می» تغییری کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters