کریپتون S3، لیزری با قابلیت کور کردن چشم فضانوردان
بامابه روز باشید
پسرك شيطون
درباره وبلاگ


_____________$$$$$$$ _____________________$$$$$$$$$$ __________________$$$$$$$_$$$$$$ _________$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ _____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$__$$$$ ____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ ___$$$_$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$$ __$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$___$$$$$$_$$$ __$$$_$$_$$$$$$$$_____$$___$$$ _$$$$$_$$$$$$$$$$$__________$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$ _$$$_$$_$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$__$$$$$$$$$ $_$$$$$$___$$$$$$$$ _$$$$$$$$$__$$$$$$$ $_$$$$$$$$___$$$$$$ $$_$$$$$$$$___$$$$$ $$$_$$$$$$$$__$$$$$$ _$$$_$$$$$$$$$_$$$$$ $$$$$ __$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$ __$$$$$$$$$__$ $_$_$$$$$__$$$$$$$$$_$$$$ $$$__$$$$$__$$_$$$$$$$_$$$$ $$$$$$_$$__$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$ __$$$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_______________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ __________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $_$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $__$$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$ _$$$__$$_$$________$$$$$$$$$$$ _$$$_$$_____________$$$$$$$$$$ _$$_$$______________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ _$$$$________________$$$$$$$$$$ __$$$_________________$$$$$$$$$ $_____________________$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$$$$$__$$$$$ $___________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $____________________$$$$$__$$$$$$$
آخرین مطالب
نويسندگان

 

کریپتون S3، لیزری با قابلیت کور کردن چشم فضانوردان:

 

و در صورت عدم رعایت ایمنی، چشم خودتان! شرکت Wicked Laser به تازگی نورانی ترین لیزر جهان را با نام S3 Krypton Laser، در رکورد های گینس به ثبت رسانده است. لیزری که می تواند در حد یک سلاح مخرب باشد. این گجت، با ۸۶ میلیون لوکس نور تولیدی خود، بردی برابر ۱۳۷ کیلومتر دارد. یعنی اگر آن را به آسمان بگیرید، تا لبه اتمسفر زمین پیش خواهد رفت.

 

روشنایی این لیزر حدودا ۸۰۰۰ برابر روشنایی خورشید است و هنگام استفاده از آن حتما باید عینک ایمنی به چشم داشته باشید. عینک مخصوصی که همراه لیزر ارائه می شود. سنسور ها و میکروپروسسور های این لیزر هم مسئول اند؛ شرایط را طوری تنظیم کنند که هنگام در دست گرفتن بدنه آلومینیومی S3، دستتان نسوزد.

 

بالاترین مدل این لیزر با قیمتی ۱۰۰۰ دلاری در دسترس خواهد بود. اما قیمت مدل های پایین تر آن از ۳۰۰ دلار شروع می شود. نمی توان تصور کرد که لیزری با این میزان نور و برد، چه کاربرد هایی می تواند داشته باشد. شاید یک پرزنتیشن زیبا روی کوه! کافی است یکی از این لیزر ها را به دست آورده و هر نقطه ای را از یک قدمیتان گرفته تا فاصله ۱۳۷ کیلومتری روشن کنید. فقط مواظب چشمان انسان های بی گناه هم باشید!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)


امارگیر حرفه ای سایت

free counters